De gemakkelijke weg?

Wij hebben eens gekeken hoe binnen onze branche collega assurantie-intermediair of risicoconsultants er op hun websites in slagen om de communicatie over 1001 onderwerpen op hoofdlijnen te willen beschrijven. Gelukt?

Zonder een geheim te verklappen, ook dan heeft het "geen kop en geen staart" Te oppervlakkig of te specifiek en niet generiek. Andere optie, het is een gewoon een overkill aan informatie.

Wij gaan ervan uit dat u zich eigenlijk door ons gericht en zonder overbodige poespas wilt laten informeren. Informatie over uw vaak toch wel unieke situatie. Bijzondere kenmerken en ongemerkt toch specifieke wensen komen dan vanzelf aan de orde? Heb ik wel een intermediair nodig of kan ik het net zo goed zelf doen? Terechte vragen die wij ons levendig kunnen voorstellen.

Vanuit onze rol als “gids” in het u welbekende “verzekeringswoud” volstaan wij dan ook maar simpel met, “geen beschrijving”.

“Als u het heeft kunnen bedenken, is er vast ook wel een verzekering voor

Over de specifieke inhoud en dekking, of uitsluitingen, precies, daar zal dan wel de crux van het verhaal zitten. Maar er is zeer veel mogelijk!

Wilt u een verzekeringstechnische verhandeling over een voor u boeiend risico of verzekeringsonderwerp, zie ons maar als een gedegen naslagwerk, wij trekken alles uit de kast voor u.

Wanneer u zaken ernstig mist in onze website waar u wel naar zocht, schroom niet, u heeft het binnen "no time".
Liever hebben wij een zeer goed geïnformeerde klant die zijn vak/branche van A tot Z kent, maar met ons de verkenning op risicogebied als sparringpartner wil aangaan.
Betrokkenheid en nieuwsgierigheid en verbeeldingskracht zijn de beste eigenschappen van een goed risicomanager, maar ook van een meedenkende klant. Verzekeringen is tenslotte maar het sluitstuk van “risicomanagement”.

“Edison zei al ‘om iets nieuws uit te vinden heb je verbeelding nodig en een berg rotzooi’.